söndag, oktober 19

Bra slut inför nya veckan.

Trots mina två vräkattacker tidigare idag beslutade jag mig för att gå och träna. Kanske inte det smartaste beslutet, men det kändes ändå rätt. Att komma bort hemifrån och dansa lite kändes som det bästa jag kunde göra för stunden. Hade jag valt att stanna hemma hade jag bara riskerat ännu en vräkattack.
Efter träningen blev det frukt och någon timma senare middag. Magen värkte fortfarande, så det blev så snäll mat som omelett, en macka och lite proviva.
Åkte därefter hem till en kompis där jag bara låg och vilade framför tv:n.

Även om detta kanske har varit en av mina jobbigaste - rent matmässigt, så känns det härligt med ett bra slut inför nya veckan.

Ibland saknar jag mig själv för ett år sedan. Då jag åt hur mycket som helst (mat), tränade flera gånger i veckan och kände mig stark.
Nu känner jag mig degig, ständigt uttorkad och mina fingrar känns svullna.
Jag vill hitta tillbaka till den starka tjejen.

Inga kommentarer: